Gdzie znajdę wytyczne dotyczące bezpieczeństwa?
Aby zapoznać się z regulaminem Panelu klienta, kliknij w poniższy link: https://klient.drozapol.pl/rejestracja Następnie naciśnij na pole z REGULAMINEM SYSTEMU ORAZ POLITYKĄ PRYWATNOŚCI.
Jak zalogować się do Panelu klienta?
Aby zalogować się do Panelu klienta wejdź na stronę https://klient.drozapol.pl i wprowadź adres e-mail i hasło podane przy rejestracji lub skorzystaj z informacji przesłanych e-mailem przez firmę Drozapol-Profil S.A.
Co to jest hasło? Jak tworzyć silne hasło?
Hasłem jest kod zabezpieczający. Jego poprawne wprowadzenie uruchamia Panel klienta. Zalecane jest używanie silnych haseł. Zmniejsza to szanse na zhakowanie konta. Hasło w Panelu klienta powinno zawierać co najmniej 8 znaków, w tym małe i wielkie litery, cyfry i znaki specjalne.
Zapomniałem hasła do panelu Klienta, co zrobić?
Aby zmienić hasło, skorzystaj z opcji Kliknij by zmienić hasło, która znajduje się pod przyciskiem Zaloguj na stronie http://klient.drozapol.pl/logowanie.
Nie mogę się zalogować do Panelu klienta, dlaczego?
Jeśli występują problemy z zalogowaniem, skorzystaj z opcji Kliknij by zmienić hasło, która znajduje się pod przyciskiem Zaloguj na stronie http://klient.drozapol.pl/logowanie. Jeśli problemy nie ustępują, skontaktuj się z naszym Działem IT (informatyk@drozapol.pl) lub ze swoim Opiekunem handlowym.
Mam problem, jak powinienem powiadomić o tym Administratorów?
W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z Panelem klienta, skontaktuj się z naszym Działem IT (informatyk@drozapol.pl) lub ze swoim Opiekunem handlowym.